3 premis

30.3.09


Hola hola!

No us teníem abandonats... però estem de feina fins les orelles! i ni un segon per respirar, ni editar, i amb prou feines saludar-vos.

Durant aquest interval de temps hem rebut premis, no hem editat cap recepta, i la que tenim en ment s'acabarà quaresma i el més calent a l'aiguera... Vaja un desastre, sembla la cuina i la taula de després d'una fartanera per recollir!

Ens han premiat, i us premiem a tots, triplement:


Aquest premi ens ha fet una especial il·lusió i ens l'ha atorgat el Javi de La cocina de Javi i com l'he de traspassar ho fem als vuit blocs següents:

Cuinar és generós
La cuina vermella
Baixa gastronomia
El cafè de nit
A la taula i al llit...
Telma y Frida y algo de cocina
Olles i somriures
Tartas provocativas



Aquest altre de la Carmen, de Recetas de Carmen que ens ha fet molta molt gràcia! i a la vegada l'atorguem a:

Webos-fritos
Zerogluten
Vanesuky entre fogones
La menta fresca
La cuina de casa



I aquest darrer, ens ha premiat la Vanesuky de Vanesuky entre fogones, que ens emociona perquè tantes vegades comenteu que us agrada la nostra música... I els agraciats són:

¿Qué se cuece en mi cocina?
Ma petite boulangerie
El rincón de la mariposa
Cocina por afición
Cocinarte

MOLTES GRÀCIES!!!!

19 comentaris

  1. Ja deiem nosaltes... on s'ha ficat la gallina cuinera?... doncs fent feina, de la que sigui..
    M'encanta el premi apañao, que es un reconeixement a la feina... apañaaa...
    Petons

    ResponElimina
  2. Mil gracias...
    a mi eso me suena de bien ser mujeres bem resolvidas...

    Muac

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats pels merescuts premis!!!!
    i mil gràcies per haver-vos enrecorda't de mi.
    pt!

    ResponElimina
  4. Moltíssimes felicitats pels premis i als premiats!!!!
    Petunets,
    Eva.

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies pel premi, em fa il·lusió que hagueu pensat en mi :)

    ResponElimina
  6. Felicitats pels premis!!Els tens ben merescuts guapa.

    Gracias per aquest premi tan maco. No el tenia i m'encanta rebre-ho de tu!

    Petonets maca.

    ResponElimina
  7. Guau!!! moltes gracies per aquest premi !! m'agrada moltísim.


    gracies per pensar en mi , petons

    ResponElimina
  8. Muchas gracias por pensar en mi, me encanta el premio que me habeis otorgado.

    Petons

    ResponElimina
  9. Jo també he deixat una coseta per tu al meu bloc, espero que t'agradi!

    Petonets.

    ResponElimina
  10. MOOOOOOLTES GRÀAAAAACIES!!!! BESADES!!!!

    ResponElimina
  11. Hola LQL. Agradezco muy sinceramente la atención que habéis tenido al concederme este bonito premio. La música me encanta y siempre va dedicada a alguien que la quiera oír.
    Me ha hecho mucha ilusión recibirlo.
    Muchas gracias de nuevo.
    Saludos

    ResponElimina
  12. Maragda bonica, ets un sol!! Sempre donant-me un premis que no m'espero gens...i aquest per la música escollida al meu blog, em sembla massa...Vaig conèixer aquest grup gràcies als amic del Café de Nit i estic molt contenta que us agradi!! Espero que remeti una mica la feina i us tinguen més per aquí...

    Petons
    Núria

    PD: i tú et mereixes tots aquests premis..

    ResponElimina
  13. Maragda i Cia.

    Moltiiiiissimes gràcies, ens fa molta il·lusió aquest premi i més venint d'uns blocaires tan imaginatius com vosaltres.

    Una forta abraçada

    ResponElimina
  14. Eeeeeeeiiiiiiii! Moltes gràcies estimats!!! Estem emocionats, al·lucinats i esmaperduts!!! Sou uns sols!
    Muac

    ResponElimina
  15. felicitats per aquests premis tan merescuts i moltes gràcies per recordar-vos de mi. no sé si em mereixo aquest premi creatiu, però el fet que ho hagueu pensat ja m'ha fet molta il·lusió.
    una abraçada!

    ResponElimina
  16. Muchísimas gracias por la parte que me toca, sobre todo porque hay tantas mujeres "apañás" por la blogosfera que es todo un honor.
    Un millón de besitos sin gluten

    ResponElimina
  17. A tots i totes:
    GRÀCIES! gràcies pels vostres comentaris plens de carinyo, sou esplèndids!
    Petons

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris que sempre ens agrada rebre.

Advertim que els comentaris amb contiguts ofensius i poc respectuosos seran retirats.

Besets!

Tradueix-m'ho al:

Pinterest

Instagram

Entrades populars

© la quinta de luculus
blog design by Elai Design